ERGONOMIA I BENESTAR PER A LES EMPRESES
Som proveïdors de mobiliari d'oficina ergonòmic.
T'ajudem a equipar la teva empresa prioritzant la salut i la productivitat.
En Ergonomika portem més de 30 anys ajudant empreses a crear entorns laborals que potencien al màxim la salut i productivitat dels seus empleats.



Per què és important l'ergonomia en el lloc de treball?
Passem moltes hores asseguts en una cadira davant un escriptori al llarg de la nostra vida laboral. No obstant això, no totes les cadires i taules estan dissenyades pensant en la salut dels seus empleats. Quan el mobiliari d' oficina no s' adapta adequadament al cos, això pot causar dolor d' esquena, coll, braços, entre altres problemes que afecten negativament la productivitat i el benestar dels treballadors.
Gràcies a l'estudi de l'ergonomia en el lloc de treball que fem en Ergonomika, podem identificar com l'entorn i els objectes que ens envolten interactuen amb el nostre cos i afecten la nostra salut i benestar.
Oferim solucions de mobiliari per a empreses com cadires i taules ergonòmiques que proporcionaran un entorn de treball saludable i còmode per als teus empleats.
— 3 Beneficis de comprar mobiliari d' oficina ergonòmic
Augment de la productivitat
Quan els empleats estan còmodes i sense dolències en el lloc de treball, es concentren millor i són més productius. El mobiliari d' oficina ergonòmic ajuda a reduir la fatiga i el dolor, la qual cosa al seu torn augmenta la productivitat i el rendiment en el treball.

Redueix el risc de lesions i les baixes laborals
Les males postures i l' ús prolongat d' equips inadequats està directament relacionat amb el risc de lesions a curt termini i a baixes laborals. Adquirint cadires i taules ergonòmiques per als empleats aconseguiràs ajudar a mantenir una bona postura i reduir la fatiga i el cansament en el teu equip.

Millora el benestar dels empleats
La inversió en mobiliari d'oficina ergonòmic també millora el benestar dels empleats. En proporcionar un entorn de treball saludable i còmode, els empleats se senten valorats i cuidats, la qual cosa pot millorar la satisfacció laboral i reduir la rotació de personal.

Tipus de mobiliari i equip ergonòmic per a la teva empresa
En el nostre catàleg per a empreses trobaràs un ampli rang de models de cadires i taules ergonòmiques a diferents preus segons les necessitats del teu negoci, pimes o empreses grans.
Dissenys innovadors de les millors marques locals i internacionals líders de l' ergonomia mundial amb acabats personalitzats i múltiples configuracions dissenyats exclusivament per a tu.
Cadires Ergonòmiques per a Oficina
Sillons d' Oficina Ergonòmics
Taules Ergonòmiques per a Oficina
Accessoris Ergonòmics
Vols veure més mobiliari per a la teva oficina? Accedeix a la nostra botiga online
Mobiliari Ergonòmic per a Sector Industrial
Millora la productivitat i benestar dels teus treballadors amb el nostre mobiliari ergonòmic per al sector industrial. Les necessitats de les empreses del sector industrial són diferents de les d' una oficina i en Ergonomika som conscients.
Fàbriques, parcs tecnològics, campus de recerca o laboratoris necessiten adaptar els seus espais a les necessitats del seu negoci i al ritme de treball dels seus empleats. Per això, oferim solucions específiques per a la indústria manufacturera. Descobreix la nostra àmplia gamma de cadires per treballar dempeus i assegut, tamborets per a laboratoris, taules elevables i altres accessoris dissenyats exclusivament per satisfer la demanda d'empreses industrials.

Solucions empresarials per a teletreballadors
En Ergonomika ens hem adaptat a les noves formes de treball de les empreses i oferim solucions per a treballadors en remot o híbrids, incloent-hi tot el necessari per equipar la seva oficina a casa amb els mateixos elements d'ergonomia amb els quals comptaria a l'oficina de forma presencial.
El teletreball i els models de treball híbrid s'han convertit en una realitat per a moltes persones i empreses. Comptar amb un espai adequat a les nostres llars per treballar és fonamental per rendir, concentrar-se i sentir-se igual de confortable que a l'oficina. És per això que oferim una àmplia varietat de solucions empresarials personalitzades per adaptar-se a les necessitats específiques de cada empresa i treballador. Des de petites empreses fins a grans corporacions, la nostra àmplia gamma de solucions empresarials per a teletreballadors s'adapta a totes les mides i tipus de negoci, així com a tota mena de casa, apartament, pis compartit.
Som experts a adaptar els espais de casa nostra per dedicar-los exclusivament a desenvolupar les activitats que abans fèiem a l'oficina, assegurant sempre l'ergonomia a la feina. El nostre equip s'encarrega de gestionar-ho tot: instal·lació, manteniment, plans copagament, packs home office i molt més.
Grans empreses ja confien en nosaltres






El nostre Blog

Les millors taules per treballar dempeus i assegut
Passes moltes hores davant l'ordinador i no saps quina postura adoptar per evitar dolors musculars? La solució són les taules per treballar dempeus. Alterna posicions, drets i assegut, i veuràs com la teva jornada laboral es torna més agradable 😉 . Beneficis de treballar en taules regulables

Punts clau de la Llei del Teletreball a Espanya
Després de la crisi sanitària viscuda el 2020, el nombre de persones que fan feina a distància ha crescut exponencialment. Una modalitat laboral que s'aplicava, fins aleshores, a sectors molt concrets. Aquest gir ha propiciat l'aparició d'una nova legislació que el reguli: la Llei del Teletreball

Què és la higiene postural a la feina?
La higiene postural en el treball és un concepte que fa referència als bons i mals hàbits duts a terme en el lloc on es desenvolupa l' activitat laboral. Però no és només una qüestió a tenir en compte a la feina en oficina. També és important per a